ماه کوچولوی قلب ما

سخني براي فرداها

1394/3/23 0:46
نویسنده : مامان و بابا
200 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنازنينم خيلي دوست داشتم كمي باهات حرف بزنم براي فرداهاعزيزدلم الان كه توهستي معني زندگيم وديدم به زندگي تغييركرده ودوست دارم هميشه باشم وميترسم ازروزي كه پيشت نمونم .خيلي فكركردم وگشتم فك كنم اين مطلب كامل باشه وخيلي چيزارو توش داشته باشه  كه بخوام به دخترم بگم گل من عزيزترينم وپاكترين موجودنيا ،هميشه دوست دارم .

 

دخترم باتوسخن مي گويم
زندگي در نگهم گلزاريست
وتوباقامت چون نيلوفر،شاخه ي پرگل اين گلزاري
من به چشمان تو يك خرمن گل ميبينم 
گل عفت،گل صدرنگ اميد
گل فرداي بزرگ
گل فرداي سپيد
چشم تو آينه ي روشن فرداي من است
گل چوپژمرده شودجاي ندارد درباغ
كس نگيرد زگل مرده سراغ 
دخترم باتو سخن ميگويم
ديده بگشاي ودرانديشه گل چينان باش
همه گل چين گل امروزند
همه هستي سوزند
كس به فرداي گل باغ نمي انديشد
آنكه گرد همه گلها به هوس ميچرخد
بلبل عاشق نيست
بلكه گلچين سيه كرداريست
كه سراسيمه دود درپي گلهاي لطيف
تايكي لحظه به چنگ آرد وريزد برخاك
دست او دشمن باغ است ونگاهش ناپاك
توگل شادابي
به ره باد مرو
غافل ازبادمشو
اي گل صد پرمن ،همه گوهرشكنند
ديوكي ارزش گوهرداند
دخترم گوهرمن،گوهرم دخترمن
توكه تك گوهردنياي مني
دل به لبخند حرامي مسپار
دزد رادوست مخوان
چشم اميدبه ابليس مدار
اي گوهرتابنده بي مانند
خويش راخوارمبين
آري اي دختركم
اي سراپاالماس
ازحرامي بهراس
قيمت خودمشكن
قدرخودرابشناس ، قدرخودرابشناس
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)