ماه کوچولوی قلب ما

اين روزها....

1395/11/12 18:38
نویسنده : مامان و بابا
185 بازدید
اشتراک گذاری
دخترنازنينم،عروسك من،ماه خوشكلم نميدونم اين روزارو چجوري ثبت كنم چه لذتي داره حضورت كنارمون فرشته ي نازم،الان 23ماهوتموم كردي و وروجكي شدي ازشيطنتات هرچي بگم كمه،نازگلم عاشق رقصيدني. واينكه تخم مرغ خيلي دوست داري وجز اولين كلمات بود كه ميگفتي عروسكم مرسي از اينكه انقد خوش سفري ودبي كه اولين مسافرت هواييت بود ٩٥/٩/١١ عالي بودوبهت خوش گذشت باوجود خستگي زياد.چقدخوبه كه كنارمي همسفرخوشكلم ،تصميم داشتم بعداز اين مسافرت از شيربگيرمت اما خيلي ميترسيدم چون فقط با شيرخوردن ميخوابي وخيليم به خودم وابسته اي مماني ،بلاخره از اول دي تصميمونو عملي كرديم خيلي مسمم بودم كه تصميمم عوض نشه چون خونده بودم تو روحيه اثربدي ميزاره پس باكمك بابايي اين كارو كرديم شب اول من وبابايي تا صبح نخوابيديم چون استرس داشتيم باگريه بيدارشي و ديگه نتونيم بخوابونيمت وشير بخواي اماخداروشكر تا صبح يكسره خوابيدي وشباي ديگم بادست زدن به پشتت ميخوابي خوشكلم.از وقتي تودبي باصداي بلند بابايي رو كه ازمون دور بود صدا زدم تو هم ياد گرفتي و داد ميزني داكو وبه منم ميگي ماما وامايكي ازبهترين روزهاي من ١٩دي بودكه براي اولين بارگفتي مايا نازنينم قربون صداي لطيفت بشم الان ديگ عاشق اسم مارياهستم چون از زبون تو به اين زيبايي خارج ميشه ووقتي عصباني ميشي باصداي بلندميگي مايام يا مانا و وقتي بخودم ميام ميبينم بوسه بارانت كردم .عسلم جوراب و كلاه خيلي دوست داري يعني اگه بريم مهموني كلاهتو برنميداري وسرت عرق ميكنه منم كلاهاتو قايم كردم چون اگه بهت بدم احتمال سرماخوردنت بيشتره وروجك (به كلاه ميگي كو)،عروسكم باوجود اينكه از روز اول خيلي زياد توجمع بودي اما چون هيچ بچه اي دوروبرت نيست تو جمع راحت نيستي وبه خودم وابسته اي منم بهت سخت نميگيرم تادلت بخواد بغلت ميكنم چون معتقدم حداقل تاسه سال بچه بايدپيش مادر باشه وآرامش داشته باشه ودرعوض ميبرمت شهربازي تابابچه هابازي كني.اين روزا ناراحتيم مريضي باباجونه فرشته معصوم تو دعا كن خوب بشه وانشالله سلامتيش روبدست بياره.عاشق حمام كردني،كفش ودمپايي خيلي دوست داري وقتي ميريم خونه ممان جون دمپايي اونارو ميپوشي منم براي اينكه نيوفتي دمپايي كوچولواتو بردم،به ناديا ميگي نايي،به شير ميگي ديش-
توت فرنگي خوشكلم فراموش نكن زندگي رابايد زندگي كرد و هميشه شاد باش دخترم چون لايق شادبودني.
پسندها (2)

نظرات (0)