ماه کوچولوی قلب ما

نامگذاري دخترم

1394/2/24 1:52
نویسنده : مامان و بابا
236 بازدید
اشتراک گذاری
دخترنازم وقتي كه تازه اومده بودي تودلم توت فرنگي صدات ميكردم نميدونم شايدچون به نظرم زيباترين وخوشبوترين ميوه هست ومن عاشقشم ،اماخيلي زود وقبل همه سنوگرافيهاحس كردم به آرزوم رسيدم ومادريه دختر شدم.عزيز دلم ميخوام بدوني كل ٩ماهي كه تودلم بودي بزرگترين دغدغه من انتخاب يه اسم زيبابراي توت فرنگيم بود وقتي كه ٢ماه بود تودلم بودي بعدازكلي گشتن بابايي ماهك روپيشنهاد داد خيلي زيادبه دلم نشست وازاون به بعدناخوداگاه ماهك صدات ميكردم اماباوجود اين من تاروززايمان به دنبال زيباترين نام براي زيباترين دختردنيا ميگشتم هزاران بار همه اسمهارو بامعني ميخوندم تاببينم كدوم برازنده دخترمنه حتي اسم توي رمانهاوجديدترين هاوبه زبانهاي مختلف اما هيچ كدوم به اندازه ماهك به دلمون ننشست زيبا،ساده،خوش آهنگ وبامعني  ووقتي اولين بارديدمت فهميدم توخود ماهي واين اسم برازندته
عزيزدلم اينارونوشتم تابدوني نام قشنگتوساده انتخاب نكردم اميدوارم دوسش داشته باشي 
دغدغه بعديم اين بودكه يه مراسم نامگذاري عالي برگزاركنيم كه همه بدونن چقدبرامون مهمي وانتظاراومدنت چقدرشيرين بوده (٢هفته بعدازتولدت 5شنبه ١اسفند)يه شام مفصل بادعوت كردن مرداي فاميل و خونواده هاي خودمون و دعوت كردن امام جماعت مسجد براي نام گزاريت كه خيلي عالي انجام دادوتوگوشت اذان خوند وهمه محوتماشاي توبودن ،رودستاش گرفته بودت وتو مثل عروسك بودي شب فوق العاده اي بودبابايي يه ست طلابرام گرفته بودومامان جون يه النگوي خوشكل براي تو ويه ربع سكه براي من ومادربابايي هم يه ربع ،عمووعمه هات پول دادن خاله مژگان وخاله نادياگوشواره وخاله مژده زنجيروپلاك طلا دستشون درد نكنه.
 
تواين روزطلايي تواومدي به دنيا/وجودپاكت اومدتوجمع خلوت ما/توتقويمانوشتيم تواين ماه وتواين روز/ازآسمون فرستادخدايه ماه زيبا/تواين روزپرازعشق توباخنده شكفتي/بايه گريه ساده به دنيابله گفتي/اينابه يادگاري توي خاطره هاته/تولدت عزيزم پرازستاره بارون.....
 
 
 
 
پسندها (1)

نظرات (0)